Jom Buat Duit!!!!

Thursday, 12 March 2015

Photoshoot With The Photolicious ~ Sofea Ros

Salam Sayang..

Ya!!!aku sedang dalam mood berpantang (Hari ke-4), amboi teruja sungguh nak gtaw orang..Hahaha... Alhamdulillah, aku telah pun selamat melahirkan seorang bayi perempuan pada 9 Mac 2015, di Kajang Plaza Medical Centre. Bayi aku telah diberi nama Sofea Ros Binti Muhammad Ashraf Amir.

Dan tidak dapat dinafikan lagi aku memang teruja dan bersyukur dengan kelahiran ini. Keterujaan aku bermula dari mengandung lagi. Sebab tu la aku buat photoshoot for Sofea Ros. Aku tak nak salahkan siapa2 yang kecam aku psl nak ambil gambar anak ni. Bagi aku, aku nak jadikan ianya memori terindah.

Wajah bayi berubah2 dan aku mmg tekad nak jugak shoot Sofea Ros. So, aku tempah sessi photoshoot dengan team "The Photolicious" yang sememangnya pakar utk photoshoot baby. Then today dorang telah dtg ke rumah aku dan shoot Sofea. Aku kagum dgn hasil kerja dorang. Sangat cekap handle baby. Then as per advise, better shoot masa baby baru2 lagi. Mean mcm skrg Sofea Ros baru 4 hari, so senang dorang nak handle. Salah satu sebabnya, bayi yang baru lahir ni dorang lagi suka tidur. 

Accessories semuanya dorang yang sediakan. Aku just bagi SR je. Hahaha.. Then process pun tak terlalu lama. After habis shoot terus dpt gambar. Adoi!! Sukanya.. Jom layan gambar2 dekat bwh ni.

Photoshoot Sofea Ros ~ 12 Mac 2016

I love u in White dear
Amboi nyenyak sgt.. Xmo senyum..
Masih ingat dekat dlm perut la tu.
Eh eh.. senyum kambing pulak die.
Rasa nak gomol2
Fesyen macam baby tarzan.
Nak angkat takbir ke syg.. 
ke tutup telinga. Sebab ramai org bersorak tepi2 ni.
Lawanya anak dare ni.
Bukak pun mata. Kan cantik. 
Mimpi ape tu? Indah sgt ke?
Yezza..Konsert dah bermula. Meh bagi susu dlu.
A..........aaaaaaa Hahhaaha.. Tutup mulut la nanti msuk lalat.
Muka Sedey dapat pakai crown kain. Nak GOLD Mommy.
Hello Sedari.. Saya ni tak rabun lagi. Tu haaa.. Mommy saya yang rabun.
Ok bagi saya fikir dulu be like.. Hahhaa
Mulut tu dah stanby nak menjerit.
Really?? Dah habis shoot??
Sorry la.. Tergemuk pulak dlm ni. Hello, i baru 4 hari lepas beranak.
Wan Ros & Sofea Ros

Sila jgn komen pasal perut. Hahhaha
Aku bagi 10 bintang dengan hasil kerja dorang. Soft copy dorang akan bagi terus. Cuma Frame gambar & buku album je kena tunggu. Once siap, dorang akan call.

Last but not least, Thank you Team The Photolicious!!!

Love,
Aina Ma'at

No comments:

Post a Comment